Рекламации и връщане

Процедура за рекламация и връщане на продукти, закупени от онлайн магазин EVOO Bulgaria

!Сигнал за липсващи продукти се приемат до 24 часа след доставката на имейл адрес: onlinesales@evoo.bg или като отговорите на имейла, който сте получили за регистрация на поръчката като посочите номер на поръчка и приложете снимки на констатираните несъответствия. 

!Моля при получаване на повредена пратка от куриер да се свържете с нас веднага и да поискате от куриера да състави протокол за повредата, като ви предостави копие от него. 

1.1. Ако доставените артикули не отговарят на поръчаните или се забелязват явни дефекти и повреди, или са с изтекъл срок на годност, моля свържете се незабавно с нас на e-mail: onlinesales@evoo.bg или тел. 0888872277. Отдел Обслужване на клиенти на EVOO Bulgaria ще направи всичко възможно, за да коригира грешката и осигури възстановяване или замяна на артикулите, в съответствие с нашата политика за рекламации.

1.2. Връщане на продукти, закупени от EVOO Bulgaria, е възможно само и единствено, ако продуктът е с изтекъл срок на годност или е нарушена търговската опаковка

1.3. Връщането и/или замяната на закупени артикули се осъществява при следните условия:

1.3.1 Уведомявате EVOO Bulgaria за желанието ви да върнете вашият артикул чрез изпращане на имейл на следния адрес: onlinesales@evoo.bg  със заглавие "Връщане на закупени артикули". Задължително посочете номера на поръчката, вашите имена и на кой артикул искате да направим възстановяване на сума/замяна и приложете снимки на констатираните несъответствия.

1.4. Уведомления за рекламации се приемат само по описания начин!

1.5. Върнати артикули се приемат и се възстановяват суми по тях или заменят единствено и само, в случай че бъдат доставени на адрес:

  • Гр. Божурище, ул. Симеон Петров № 19 
  • получател: ЦИРКУС НОВАС ПЕЛУС ЕООД, тел. 0888872277

1.6. Пратки, изпратени с наложен платеж до EVOO Bulgaria няма да бъдат приемани.

1.7. EVOO Bulgaria не се ангажира с взимането на пратки от офис на куриерска фирма.

1.8. Пратки с артикули, които имат нарушен търговски вид или поради неподходяща опаковка са се повредили по време на транспорта, ще бъдат върнати на клиента за негова сметка.

1.9. Моля, имайте предвид, че връщането на артикули е на ваша отговорност и рискът от повреждане, загуба или погиване е за ваша сметка, до момента, в който пратката достигне до EVOO Bulgaria. В този смисъл, EVOO Bulgaria препоръчва изпращане на пратка, която да гарантира стойността на връщаните артикули.

1.10. Стойността на всички успешно върнати артикули, отговарящи на условията за връщане на артикулите, посочени по-горе, ще бъде възстановена по банковата сметка на потребителя, след като бъдат приспаднати допълнителни евентуални разходи за такси, мита, такси за доставка, платени от EVOO Bulgaria, във връзка с получаването на върнатите артикули, за което ще бъдете изрично уведомявани. Моля, имайте предвид, че този процес може да отнеме до 30 (тридесет) дни.

Възстановяването на суми става само и единствено по банков път! 

1.11. В случай, че желаете възстановяване на сума за повредена пратка/артикули, моля да ни изпратите на имейл адрес onlinesales@evoo.bg - три имена, ваш номер на сметка (IBAN) и номер на поръчка, за която се отнася възстановяването.