Отговор: Всички поръчки се приемат само онлайн през сайта. Не приемаме поръчки по телефона.
Въпрос: Имам промо код, как да го използвам?
Отговор: Кодът трябва да се приложи преди приключване на поръчката. Има специално поле за него, както и бутон "приложи", за да може да се отрази коректно.
Въпрос: Правите ли доставки с Еконт?
Отговор: За момента доставяме само със куриерска фирма СПИДИ.
Въпрос: Не мога да избера офис на Спиди, какво да правя?
Отговор: Избор на офис се прави след като завършите поръчката.
Въпрос: Не мога да завърша поръчката си, какво да направя?
Отговор: Има две причини да не може да се завърши поръчка:
- надвишени килограми;
- не е достигната минималната стойност на поръчка, която е 20 лв.
Въпрос: Имате ли търговски обект, от където мога за закупя вашите продукти?Отговор: Засега сме само онлайн. Можеш да намериш част от нашите продукти в партньорската ни мрежа. За повече информация виж тук.
Ако не намираш отговор на твоя въпрос не се колебай да се свържеш с нас на email: onlinesales@evoo.bg или тел. 088872277