Условия за извършване на доставка
1.1. Целта наEVOO Bulgariaе да достави желаните от вас продукти за възможно най-кратък срок.EVOO Bulgariaподхожда към доставките на поръчани артикули с особено внимание, за да предотврати всяка загуба или разочарование, в резултат от времето на доставка.
1.2. В зависимост от избрания от вас вид на доставка,EVOO Bulgaria извършва доставки от врата до врата до посочения в регистрационната форма адрес за доставка, или до офис на куриерска фирма, за следните прогнозни срокове:
Доставките се извършват в рамките на 2-3 работни дни след обработка на поръчката, от куриерска фирма “Спиди” (до офис на куриера, или домашен/служебен адрес). Тарифите за доставка се изчисляват на база килограмите ( което включва нетното тегло на продукта/продуктите, транспортната опаковка и в някой случай и обемното тегло) на поръчка, като цените са следните:
'Спиди'
До офис:
До точен адрес:
За пълните условия кликнете ТУК
Условия за връщане
Правила за възстановяване на суми
1.1. Ако доставените артикули не отговарят на поръчаните или се забелязват явни дефекти и повреди, или са с изтекъл срок на годност, моля свържете се незабавно с нас на e-mail: returns@evoo.bg. Отдел Обслужване на клиенти на EVOO Bulgaria ще направи всичко възможно, за да коригира грешката и осигури възстановяване или замяна на артикулите, в съответствие с нашата политика за рекламации.
1.2. Връщане на продукти, закупени от EVOO Bulgaria, е възможно само и единствено, ако продуктът е с изтекъл срок на годност. За да получите възстановяване на платената сума или замяна на артикули, те трябва да бъдат запазени и върнати на EVOO Bulgaria в отлично състояние, без индикации за използване или повреда, придружени от покупните документи (стокова разписка/оригинална фактура)
1.3. Връщането и/или замяната на закупени артикули се осъществява при следните условия:
Уведомявате EVOO Bulgaria за желанието ви да върнете вашият артикул чрез изпращане на имейл на следния адрес: returns@evoo.bg със заглавие "Връщане на закупени артикули". Задължително посочете номера на поръчката, вашите имена и на кой артикул искате да направим възстановяване на сума.
Уведомления за рекламации се приемат само по описания начин!
Моля не изпращайте артикули за възстановяване на сума без да се свържете с нас.
За пълните условия за връщане кликнете ТУК